Huurregels

Huurperiode
De huurperiode is maximaal drie dagen, waarin u één gebruiksdag heeft. Indien u de goederen langer in gebruik heeft zal er een meerprijs in rekening worden gebracht van 25% van de huurprijs, per dag. Vermeld daarom altijd de haal en breng datum bij een offerte aanvraag om verwarring te voorkomen.

Waarborgsom
De verhuurde goederen vertegenwoordigen een aanzienlijke waarde. Daarom vragen wij van elke klant om onze huurvoorwaarden & borgverklaring te ondertekenen.
Hierin tekent u voor het akkoord gaan met onze huurvoorwaarden en machtigt u ons om schade aan de stoelen van uw rekening te kunnen innen indien nodig, hier zullen wij u altijd vooraf van op de hoogte brengen.
Wij werken met deze machtiging zodat er niet perse iemand met cash geld op de locatie aanwezig hoeft te zijn bij levering.

Bezorgen
Alle stoelen worden op de afgesproken tijd aangeleverd op rolcontainers ( kleinere hoeveelheden evt op trolley’s ). Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transportklaar te staan, zoals u de goederen van ons ontvangen heeft en op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd. Dus netjes opgestapeld op de trolley of rolcontainer zonder lintjes/stickers e.d.

Zodra niet alle goederen transportklaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.

De goederen worden op de begane grond afgeleverd, mits er geen trappen of andere obstakels in de weg staan, direct achter de eerste drempel op een vrije laad- c.q. los locatie.

De aflever- c.q. ophaal locatie dient zich te bevinden op een verharde ondergrond (asfalt, bestraat of rijplaten.) Dit geldt tevens voor de aanrijd route.

Indien er afwijkingen zijn met betrekking tot bovenstaande, dienen hierover vooraf afspraken te worden gemaakt, voor het aangaan van de huurovereenkomst. Hier kunt u ons telefonisch over berichten, en samen kunnen we zoeken naar een passende oplossing.

Reserveren
Het reserveren van de stoelen is aan te bevelen om teleurstellingen te voorkomen. Wij leggen de huurperiode dan definitief voor u vast. Een reservering is definitief nadat u de offerte telefonisch of schriftelijk aan Witteklapstoelenhuren.nl heeft bevestigd.

Annulering
Indien u de stoelen na reservering wilt annuleren, dient u dit minimaal 14 dagen voor de afgesproken huurdatum bekend te maken aan witteklapstoelenhuren.nl, zo niet dan kunnen hiervoor kosten in rekening gebracht worden oplopend tot maximaal 100% van de totale huursom.
Valt de annulering binnen de 14-8 dagen dan wordt er 50% van de stoelhuur in rekening gebracht (uiteraard niet de bezorgkosten).
Valt de annulering binnen de 7-4 dagen dan wordt 75% van de stoelhuur in rekening gebracht (uiteraard niet de bezorgkosten).
Valt de annulering binnen de 3-2 dagen dan wordt 100% van de stoelhuur in rekening gebracht (uiteraard niet de bezorgkosten).
Valt de annulering binnen de 24 uur dan wordt 100% van de stoelen + 100% van de bezorgkosten in rekening gebracht.

Einde contract
Witteklapstoelenhuren.nl heeft ten alle tijde het recht zonder opgaaf van reden het contract te beëindigen en de gehuurde goederen terug te halen.

Controle
Bij retournering van de huurgoederen in ons magazijn/winkel worden deze gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend.

Schoonmaakkosten
De stoelen dienen te worden geretourneerd zoals deze zijn aangeleverd, dus zonder stickers, naamkaartjes of andere vlekken, is dit niet het geval dan worden er kosten in rekening gebracht voor het schoonmaken van de stoelen.

Manco’s
Bij breuk of vermiste goederen wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht. Indien de vermiste goederen binnen 14 dagen worden terugbezorgd, worden deze goederen tegen de berekende prijs teruggenomen.

Legitimatie
Wij vragen aan iedereen die goederen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs), dus niet met een giro- of bankbetaalpasje.

BTW
Alle genoemde bedragen voor huur, verbruiksmaterialen, brandstoffen, schoonmaak, bezorgen en ophalen e.d. zijn excl. 21% wettelijke BTW.

Let op de volgende punten !
Voor alle onderstaande punten geldt, 25,- aftrek van de borg

– kapotte stoel
– bevestiging van lintjes, stickers e.d
– retourneren van stoelen die niet schoon zijn
– niet opgestapeld retour
– meer dan 30 min wachten op een haal/breng afspraak

Belangrijk: Prijzen zijn excl. 21% BTW. Prijswijzigingen voorbehouden.

Bellen voor vragen kan altijd met nr 06-209.502.35